Selv i vår nettbaserte verden, har brosjyrer fortsatt sin berettigelse og relevans. Brosjyrer brukes i stor utstrekning til å informere om selskaper og produkter, ved kampanjer og events. En profesjonell brosjyre er fremdeles i svært mange sammenhenger en viktig del av en god markedsstrategi.
KONTAKT OSS HER >
Brosjyrer er betegnelsen på trykksaker som blir brukt i informasjons- eller markedsføringsøyemed. En brosjyre er ofte kortfattet og beskriver en bedrift, et emne eller et produkt – og har som mål å opplyse eller påvirke leseren. Brosjyrer kan annonsere for beliggenhet, arrangementer, kundefordeler, produkter, salg, tilbud, m.m.
Hvilken trykkemetode bør benyttes for brosjyrer?
Brosjyrer kan produseres både med
digitaltrykk og
offsettrykk. Begge teknikkene gir god kvalitet, men det som skiller dem er selve produksjonsmetoden.
- Digitaltrykk er ofte rimeligere for et mindre opplag av brosjyrer, og disse kan ofte leveres neste dag med denne trykkemetoden.
- Offsettrykk er en mer egnet trykkemetode for brosjyrer med større opplag, og i tilfeller der man ønsker å bruke spesialeffekter på brosjyrene – som f.eks. foliering, UV-lakkering og spotlakkering.
Er du usikker på hva slags trykkemetode du ønsker for din brosjyre, så hjelper vi deg med gode anbefalinger. Uansett så trykker vi brosjyrer du vil være stolt av.